Thuisbezorgd

  • In heel Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden
  • Elke dinsdag en vrijdag tussen
    17.00 en 22.00 uur
  • Met bevestiging per e-mail en sms
  • Proefpakket voor € 19,99
    en € 3,95 bezorgkosten
  • Bestellingen vanaf € 42,-
    slechts € 3,95 bezorgkosten
  • Bestellingen vanaf € 85,-
    géén bezorgkosten

Koolhydraatarme maaltijd en koolhydraatarm dieet

Wilt u koolhydraatarme maaltijden bestellen voor een koolhydraatarm dieet? In onze maaltijdservice kunt u makkelijk koolhydraatarm eten bestellen. Wij bieden een groot assortiment koolhydraatarme gerechten. U bestelt de koolhydraatarme kant en klaar maaltijden die u lekker vindt en wij bezorgen uw maaltijden snel bij u thuis.  

Al onze maaltijden -ook de koolhydraatarme maaltijden- zijn ambachtelijk bereid. Het zijn heerlijke diepvriesmaaltijden van hoge kwaliteit. Onze maaltijden zijn makkelijk te verwarmen in magnetron of oven en lang houdbaar in uw vriezer. 

Hoeveel koolhydraten zijn er te vinden in onze maaltijden?

Onze maaltijden zijn voorzien van een etiket waarop ingrediënten en voedingswaarden zijn weergegeven. Onderdeel van deze informatie is de hoeveelheid koolhydraten in de maaltijd.

Voordat u een maaltijd gaat bestellen in onze maaltijdservice, kunt u eerst het etiket van de maaltijd bekijken. Want op elke productpagina van elke maaltijd wordt het etiket afgebeeld. Zo kunt u vooraf beoordelen of de maaltijd in uw koolhydraatarme dieet past.  

Wilt u wellicht samen met uw diëtist bepalen welke maaltijden passen binnen een dieet met voeding om af te vallen? Wilt u weten hoeveel Kcal de maaltijd bevat? Bekijk dan ook het etiket op de productpagina van de maaltijd op deze site.

Onze keuken heeft de voedingswaarden uitgerekend

De voedingswaarden op het etiket zijn uitgerekend door onze keuken.

De voedingwaarden zijn weergegeven per 100 gram onbereid product. Hier wordt ook aangegeven hoeveel koolhydraten er in de maaltijd zitten. 

Een normale maaltijd weegt circa 500 gram. De weergegeven aantallen moet u dus met vijf vermenigvuldigen om te weten hoeveel koolhydraten onze kant en klaar maaltijd bevat. Zo kunt u de koolhydraten uitrekenen van de maaltijd voordat u bestelt.

Koolhydraatarm dieet

Een gemiddelde volwassen vrouw eet ongeveer 225 gram koolhydraten per dag. Dat is een normale hoeveelheid. De gezondheidsraad adviseert dat wie gezond wil eten, maximaal 40 tot 70% van zijn energie uit koolhydraten haalt. 

Het voedingscentrum geeft op haar site aan aan dat een koolhydraatarm dieet maximaal 50 tot 150 gram koolhydraten per dag levert. 

Op www.voedingscentrum.nl treft u meer informatie over koolhydraatarme maaltijden en koolhydraatarme diëten aan.

Koolhydraatarme maaltijden uit ons assortiment bestellen.

Hieronder treft u het overzicht aan van onze maaltijden, met vermelding van de koolhydraten. Zo kunt u makkelijk koolhydraatarm eten bestellen en direct zien welke kant en klare maaltijden uit onze assortiment passen in uw koolhydraatarme dieet. 

Ter kennismaking met onze maaltijden hebben wij een aantal aantrekkelijk geprijsde proefpakketten samengesteld. Eén daarvan is ons proefpakket met 4 koolhydraatarme maaltijden. Zo kunt kennis tegen een aantrekkelijke prijs én geheel vrijblijvend kennis maken met onze maaltijden.

Onze koolhydraatarme maaltijden zijn voor ons 'gewone' maaltijden, die gewoon voor de normale prijs verkrijgbaar zijn. Al onze kant en klaar maaltijden zijn ambachtelijk bereid. Onze koks gaan voor 'echte smaak en echte aandacht' en dat proef je.

In het overzicht hebben we de maaltijden per soort vlees ingedeeld. U ziet meteen hoeveel koolhydraten de maaltijd bevat. U kunt doorklikken naar de productpagina van de maaltijd. Daar kunt u alle voedingswaarden van de maaltijd bekijken.

De koolhydraten in onze kant en klare maaltijden zijn weergegeven per 100 gram onbereid product. 
Het gewicht van onze maaltijden is circa 500 gram.

Onze kant en klaar maaltijden met rundvlees en de koolhydraten:
- Hutspot met klapstuk: koolhydraten 7,87 gram. 
- Sukadelapje met sperziebonen en gekookte aardappelen: koolhydraten 7,88 gram. 
- Runderrollade met witlof a la creme en gekookte aardappelen: koolhydraten 8,03 gram. 
- Jachtschotel met rode kool en aardappelpureekoolhydraten 9,15 gram.
Vlaamse stoofschotel met spruiten en gekookte aardappelen: koolhydraten 9,85 gram.
- Hachée met rode kool en gekookte aardappelen: koolhydraten 11,45 gram.
- Lasagne met Italiaanse groenten: koolhydraten 12,72 gram.  
- Runderlapje met stoofpeertjes en gekookte aardappelenkoolhydraten 14,66 gram. 
- Macaroni Bolognese met Italiaanse groentenkoolhydraten 16,53 gram. 
- Rundvlees Rendang met pittige sperzieboontjes en witte rijst: koolhydraten 16,91 gram. 
Goulash met doperwten en witte rijst: koolhydraten 17,6 gram.
- Chili con carne met witte rijst en maïskoolhydraten 21,4 gram.

Onze kant en klare maaltijden met varkensvlees en de koolhydraten: 
- Boerencarbonade met boerengroenten en gekookte krieltjes: koolhydraten 6,49 gram.
- Stamppot andijvie met speklapje: koolhydraten 7,02 gram.
- Erwtensoep met hele rookworst: koolhydraten 8,65 gram.
- Varkensfricandeau met sperziebonen en gekookte aarsappelen: koolhydraten 9,21 gram.
- Varkenslapje met grand-mère garnituur en gekookte aardappelen: koolhydraten 9,23 gram.
- Verse worst met bloemkool bechamelsaus en aardappelpuree: koolhydraten 9,28 gram.
- Spareribs met wortel/doperwten-mix en gebakken aardappeltjes: koolhydraten 9,48 gram.
- Speklapje met bietjes en aardappelpuree: koolhydraten 9,69 gram.
- Varkenslapje met capucijners met spekjes en gekookte aardappelen: koolhydraten 11,06 gram.
- Belgische witlofschotel met ham en kaassaus en aardappelpuree: koolhydraten 12,03 gram.
- Boomstammetje met witte bonen in tomatensaus en gekookte aardappelen: koolhydraten 18,47 gram.
- Babi ketjap met gado gado en witte rijst: koolhydraten 19,72 gram.
- Macaroni ham/kaas met broccoli: koolhydraten 20,54 gram.

Onze kant en klaar maaltijden met rund- en varkensvlees en de koolhydraten:
- Slavink met snijbonen en aardappelpuree: koolhydraten 8,04 gram.
- Gegrild gehakt met Mexicaanse groentemix en aardappelpuree: koolhydraten 8,71 gram.
- Bal gehakt met tuinbonen en aardappelpuree; koolhydraten 8,89 gram. 
- Stamppot zuurkool met rookworst: koolhydraten 9,5 gram.
- Oma's gehaktbal met spitskool en gekookte aardappelen: koolhydraten 9,64 gram.
- Stamppot boerenkool met Zeeuws spek: koolhydraten 11,34 gram.
- Oma's gehaktbal met andijvie á la crème en gekookte aardappelen: koolhydraten 11,57 gram.

Onze kant en klare maaltijden met kip en de koolhydraten:
- Kiprollade met wortel-doperwten-mix en aardappelpuree: koolhydraten 9,53 gram.
- Kipfilet met spinazie en gekookte aardappelen: koolhydraten 9,76 gram.
- Kipschnitzel met worteltjes en gebakken aardappeltjes: koolhydraten 10,26 gram.
- Kip korma met harticots verts en witte rijst: koolhydraten 11,52 gram.
- Kip cordon bleu met bloemkool in kerriesaus en gekookte aardappelen: koolhydraten 13,17 gram.
- Ajam pedis met sajoer lodeh en gele rijst: koolhydraten 13,45 gram.
- Griekse kip met spinazie met feta en witte rijst: koolhydraten 15,24 gram.
- Mihoen goreng met kip in zoetzure saus: koolhydraten 15,76 gram.
- Surinaamse bami met kip: koolhydraten 15,85 gram.
- Kip kousenband met witte rijst: koolhydraten 16,33 gram.
- Kip-kerrie met doperwten en witte rijst: koolhydraten 16,54 gram.
- Nasi goreng met kipsaté in pindasaus: koolhydraten 20,29 gram.
- Bruine bonen kipschotel met witte rijst: koolhydraten 22,7 gram.
- Bami goreng met ajam pangang: koolhydraten 31,77 gram.

Onze kant en klaar maaltijden met vis en de koolhydraten:
- Romig vispotje met wortel/doperwten-mix en aardappelpuree: koolhydraten 8,43 gram.
- Gebakken zalmfilet met broccoli en gebakken aardappel-wedges: koolhydraten 8,45 gram. (maaltijd is 350 gram)
- Scholfilet in roomsaus met wortel/doperwten-mix en gekookte krieltjes: koolhydraten 9,03 gram.
- Schelvis in botersaus met broccoli en aardappelpuree: koolhydraten 9,44 gram.
- Kabeljauw in botersaus met worteltjes en aardappelpuree: koolhydraten 9,9 gram.
- Zalmfilet in dillesaus met spinazie en gekookte aardappelen: koolhydraten 10,68 gram.
- Gebakken tilapiafilet met Indiase curry en basmatirijst: koolhydraten 14,18 gram.
- Spaghetti zalm/spinazie met zomergroente: koolhydraten 14,65 gram.

Onze vegetarische kant en klaar maaltijden en de koolhydraten:
- Omelet botersaus met spinazie en gekookte aardappelen: koolhydraten 9,69 gram.
- Pasta courgette met suikerpeultjes: koolhydraten 12,75 gram.
- Indiase curry met doperwten en witte rijst: koolhydraten 13,56 gram.
Bospaddenstoelenragout met doperwten en zilvervliesrijst: koolhydraten 14,38 gram.
- Pasta alla melanzane: koolhydraten 16,77 gram.
- Nasi goreng met vega saté in pindasaus: koolhydraten 18,01 gram.
- Penne all'arrabbiata met broccoli: koolhydraten 18,82 gram.
- Chili sin carne met witte rijst en maïs: koolhydraten 20,59 gram.
- Appelpannenkoeken vier stuks gevuld met appel: koolhydraten 24,6 gram.
- Bami goreng met vega 'babi' pangang: koolhydraten 28,51 gram.

Onze maaltijden met diverse soorten vlees en de koolhydraten:
- Indische rijsttafel: koolhydraten 13,15 gram.
- Surinaamse nasi met Javaanse kip: koolhydraten 14,88 gram.
- Jambalaya rijstschotel met pittige sperziebonen: koolhydraten 20,12 gram.
- Nasi goreng met Indische kipburger in pindasaus: koolhydraten 21,31 gram.
- Lamscurry met aubergine en basmatirijst: koolhydraten 28,23 gram.